איך לנעול נעליים מסוגננות בזמן החלמה מפציעה בכף הרגל

חסכון עצום לכסף שלכם ! רכב ליסינג במחיר משתלם !

ישנם מקרים רבים ומגוונים, בסופם אנחנו עלולים למצוא את עצמנו מתמודדים עם פציעות בכף הרגל המקשות עלינו ללכת בצורה סדירה, בוודאי לעמוד או לרוץ. מדובר על פציעות שיכולות לנבוע מפעילות גופנית מאומצת, פציעה בתאונה, חבלה או כל דבר אחר.

פציעות בכף הרגל מחייבות אותנו להתארגן בהתאם. במקרים פשוטים, אנחנו יכולים ללכת בצורה איטית וכבדה, ועל כן ננסה להמעיט בהליכה כמה שיותר עד שנעבור את תהליך השיקום ונחלים. לעומת זאת, אם מדובר בפציעות מורכבות יותר, אז ייתכן מאוד שנידרש גם להשתמש באמצעים שונים שיעזרו לנו להתנייד ממקום למקום, גם לוותר על הרבה מאוד פעילויות שאינן יכולות לעזור לנו, וכן נצטרך למצוא נעליים שיכולות להתאים למצב החדש.

אחת הפציעות הנפוצות בקרב ספורטאים ובכלל, הוא נקע בקרסול. מדובר בפציעה שנגרמת כתוצאה מפגיעה ברצועות שנועדו לייצב את מפרק הקרסול. זו אחת הפציעות הכי נפוצות שיש באזור זה, והיא נובעת מתנועה סיבובית חדה של הקרסול, מה שגורם לרצועות להימתח. אם המתיחה היא קיצונית, הרצועות לא יכולות לעמוד בכך, ואז יש פגיעה.

 

איך מתמודדים עם נקע בקרסול?

לפני שנסביר איך מתמודדים עם מקרה כזה, חשוב להבהיר שמדובר בפציעה שיכולה להתרחש בפעילויות שונות ומגוונות, החל מהליכה או ריצה, המשך בניתורים וקפיצות וכלה בפעילות ספורטיבית שמחייבת שינוי כיוון וניתורים, דוגמא, טניס, כדורסל, כדורגל ועוד.

בשביל להתמודד עם מקרה זה ולהחלים, יש לעשות מספר דברים:

ראשית, יש לפנות לרופא שיבדוק את עוצמת הנקע ומה נדרש בשביל לטפל במצב.

שנית, יש לבחון את הנפיחות שנוצרת במקום וכיצד אפשר לטפל בה.

שלישית, יש לבצע צילומים שיאפשרו לבחון את עומק הבעיה.

הטיפול יכלול בין היתר, מנוחה, שימוש בתחבושות, קומפרסורים קרים, חומר לשיכוך כאבים במידה ומדובר על כאב קשה, תומכים וקביים בהם יש להיעזר לצורך הליכה, וכן טיפולי פיזיותרפיה, תרגילי שיקום וחיזוק.

 

איך נועלים נעליים בתקופה זו?

אחת הבעיות איתה מתמודדים אנשים שיש להם נקע בקרסול, הוא קושי לנעול נעליים רגילות או מסוגננות בתקופה בה יש נקע ברגל, עם נפיחות וכל מה שמשתמע מכך. זו בעיה מהותית, שכן, אם אי אפשר לנעול נעליים, צריך למצוא את הדרך כיצד ללכת ממקום למקום, עד כמה שאפשר.

התשובה הפשוטה, היא לחפש נעל שיכולה להתאים לרגל במצבה הנוכחי, עם הנפיחות והתחבושות, אפשר לנעול רק נעל אחת (על הרגל הבריאה) ולהקפיד לא לנעול נעליים על הרגל השנייה, אלא להסתמך בסד תומך או אמצעי אחר. זה נכון גם בשביל לא לפגוע באזור ולאפשר לו להשתקם, וגם בגלל שרק כך אפשר, בסופו של דבר, ללכת או לבצע כל פעולה בצורה הרבה יותר נוחה. עד שהרגל תחזור לאיתנה ויהיה אפשר לחזור ולנעול נעליים.

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

Table of Contents

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

חברתנו שמה לעצמה דגש להוזיל משמעותית את תחום הליסינג בארץ תוך כדי שמירה על מגוון רחב של רכבים איכותיים ושירות ללא פשרות
הצוות שלנו מונה את האנשים הטובים ביותר , שעובדים יום יום כדי להביא אליכם את הרכבים הכי טובים שיש.