בוטוקס – מה הופך אותו לחומר פופולארי?

חסכון עצום לכסף שלכם ! רכב ליסינג במחיר משתלם !

לקראת סוף שנות התשעים, תחילת שנות האלפיים, התחלנו לשמוע יותר ויותר על אנשים שעוברים טיפולי הזרקות לשיפור המראה. טיפולים אלו התבצעו במרפאות ובקליניקות מסודרות, ולימים אפילו הפכו להיות חלק בלתי נפרד ממפגשים מיוחדים שארגנו רופאי עור ורופאים אחרים המתמחים בטיפולים אסתטיים, עבור המטופלים והמטופלות שהתעניינו בכך.

החומר בו השתמשו להזרקות הוא בוטוקס. עד אז, החומר היה מוכר למעט אנשים, בעיקר כאלה שעסקו בתחום מהיבטים שונים ופחות בקרב הציבור הכללי. היום, כך נדמה, אין אדם שלא יודע מה זה בוטוקס ומה החשיבות שלו.

טיפולי הזרקות בוטוקס הפכו פופולאריים מאוד עם השנים, בזכות היכולת של החומר לשפר באופן דרמטי את מראה הפנים, מבלי שיש צורך לבצע פעולות פולשניות מסוכנות, מבלי שיש צורך לבזבז זמן יקר על תהליך הטיפול וההחלמה ממנו, וכן בגלל העובדה שאפשר לחזור ולעבור את הטיפול שוב ושוב, אם יש צורך בכך. היום אנחנו יכולים למצוא ולזהות הרבה מאוד אנשים בגילאים שונים, בפרט החל משנות הארבעים לחייהם, עוברים טיפולי בוטוקס אצל רופאים מוסמכים, וממשיכים לעשות זאת כל עוד הם יכולים.

 

מה זה טיפול בוטוקס?

בוטוקוס הוא חלבון עצבי המיוצר על ידי חיידק בשם קלוסטרידיום בוטלינום. מדובר ברעלן ששימש במשך שנים רבות את תעשיית הקוסמטיקה והרפואה, אך בשנות השתעים כאמור, גילו את היתרונות שלו לטיפולים אסתטיים. חשוב להדגיש, השימוש בחומר זה נפוץ לא רק לצרכים אסתטיים אלא גם לצרכים אחרים, למשל, במקרה של כאבי שרירים, וכן במקרים בהם יש פעילות יתר של השריר ורוצים להחליש אותו.

טיפול הזרקות בוטוקס מתבצע בקרב אנשים שמתמודדים עם שינויים בעור הפנים, למשל הופעת קמטים, וברצונם להחזיר לעצמם את המראה הצעיר והרענן. אם עושים את זה נכון, אזי שהטיפול נותן תחושה של מראה טבעי לחלוטין.

היתרון הבולט של הטיפול, זה שהוא מאוד זמין. לא מדובר בטיפול שמחייב אשפוז, ניתוח ודברים אחרים. עד הופעת הבוטוקס, היה נהוג לבצע ניתוחי מתיחת פנים מורכבים בשביל לטפל בקמטים. עם הופעת חומר זה והשימוש בו, הרי שכל אדם בוגר שיש לו קמטים בפנים ורוצים להעלים אותם, צריך ליצור קשר עם רופא עור ולקבוע תור. תוך זמן קצר הוא ייצא מן המרפאה ללא קמטים ועם בוטוקס בפניו.

 

איך בוחרים רופא לטיפול בוטוקס?

נכון שישנם הרבה מאוד רופאים המבצעים טיפולי בוטוקס, אך לא אצל כל אחד נכון לעבור טיפול. מוטב לפנות לרופאים המתמחים בכל מה שקשור לטיפולי עור בכלל וטיפולי אסתטיקה רפואית בפרט. הם ידעו לא רק לבצע את הטיפול אלא גם לספק את כל המידע המקדים אודותיו ולציין את כל הסכנות הטמונות בו.

הטיפול חייב להתבצע בקליניקה מסודרת, נקייה וסטרילית. צריך לקחת בחשבון, גם אם הטיפול מתבצע במפגש אחד, יהיה צורך לחזור שוב אל המרפאה בעתיד, בשביל לחדש אותו.

בוטוקס

מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

Table of Contents

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

ראנטקאר- חברת הליסינג הגדולה בישראל

חברתנו שמה לעצמה דגש להוזיל משמעותית את תחום הליסינג בארץ תוך כדי שמירה על מגוון רחב של רכבים איכותיים ושירות ללא פשרות
הצוות שלנו מונה את האנשים הטובים ביותר , שעובדים יום יום כדי להביא אליכם את הרכבים הכי טובים שיש.